Zijn er hier leden (mannen, vrouwen, koppels, gezinnen) die ook graag eens zouden afspreken om samen naakt te zijn thuis? Gewoon een gesprekje met een drankje erbij, maar dan bloot?
Y a-t-il des membres ici (hommes, femmes, couples, familles) qui aimeraient aussi se rencontrer pour tre nus ensemble la maison ? Juste pour papoter autour d'un verre, mais poil ?
Replies
- JAJanDec 13, 2021
Lijkt mij wel leuk.
ReactReply - LI
like2bnudeOriginal PosterDec 13, 2021Leuk! Als iemand het initiatief neemt ...
ReactReply - TR
TravelingaroundDec 13, 2021Zou tof zijn. Ik doe ook aan couchsurfing.
ReactReply - TR
TravelingaroundMar 14, 2022En wanner spreken we.eens af? :)
ReactReply - LI
like2bnudeOriginal PosterMar 14, 2022Ik wil graag, maar wel liefst in gemengd gezelschap.
ReactReply - FR
FrankMar 23, 2022Dit was voor mij ooit de reden om mij bij TN aan te melden. Gezellig met anderen naakt zijn!
ReactReply - IK
ikke1972Apr 18, 2022Wil ik zeker ook eens doen nu het betere weer er aan komt. Maar ook graag in gemengd gezelschap. Kan eventueel wel eens thuis ontvangen aan het zwembad.
ReactReply - LI
like2bnudeOriginal PosterApr 18, 2022Als je een gemengd groepje bij elkaar krijgt doe ik zeker graag mee hoor!
ReactReply - LI
like2bnudeOriginal PosterDec 11, 2022IDD
ReactReply - LI
like2bnudeOriginal PosterJan 18, 2023[quote]Jammer dat er tot op heden nog niets van gekomen is![/quote] Als je iets organiseert ben ik graag bereid om mee te doen.ReactReply - LI
like2bnudeOriginal PosterJan 18, 2023[quote]Wil ik zeker ook eens doen nu het betere weer er aan komt. Maar ook graag in gemengd gezelschap. Kan eventueel wel eens thuis ontvangen aan het zwembad.[/quote] Lijkt me leuk, zou willen meedoen.ReactReply - JOjozefnaturistApr 29, 2023
Zo eens een gezellig namiddagje in de komende zonnige dagen zou idd geweldig zijn.
Ieder brengt zelf iets mee maar vooral goed humeur ....ReactReply